Παραίτηση Μαριάννας Γράψα.



Παραίτηση Μαριάννας Γράψα.

Από τα καθήκοντα του εντεταλμένου & άμισθου συμβούλου του Δημάρχου, αλλά και από αναπληρωματικό μέλος του ΝΠΔΔ ΚΑΦΑΔΗΛ "ΠΑΥΛΟΣ ΠΕΝΤΑΡΗΣ".

Σε σημερινή της ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης η κ. Μαριάννα Γράψα αναφέρει:

"When autumn begins ... 🍁
Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στην πόλη και τους συμπολίτες μου, λόγω αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων που δεν επιτρέπουν την αποτελεσματική ενασχόληση μου με τα κοινά στην τοπική αυτοδιοίκηση, δηλώνω την παραίτηση μου από τα καθήκοντα του εντεταλμένου & άμισθου συμβούλου του Δημάρχου, αλλά και από αναπληρωματικό μέλος του ΝΠΔΔ ΚΑΦΑΔΗΛ «ΠΑΥΛΟΣ ΠΕΝΤΑΡΗΣ».
Δηλώνω παρούσα στα προβλήματα που χρίζουν ζωτικής αντιμετώπισης στην πόλη μας, ελπίζοντας όλοι μαζί να αποδώσουμε σημαντική ενασχόληση με αυτά, για μια πόλη που το έχει πράγματι ανάγκη.
Καλή συνέχεια στο δύσκολο αυτό έργο όλων.
Εν κατακλείδι, ευχαριστώ πολύ από καρδιάς όλους όσους με εμπιστεύθηκαν, συμπολίτες και συνεργάτες μου, ενώ εύχομαι με τη σειρά μου ο,τι καλύτερο με σύνεση, ... μυαλό & υπευθυνότητα.

Εις το επανιδείν!
Καλή εβδομάδα και καλό μήνα... προκαταβολικά !".


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ηλιούπολη: Το πρόγραμμα εορτασμού στο παρεκκλήσι του Αγίου Φανουρίου στον Ι.Ν. Αγ. Παρασκευής.

Γυναικεία υποψηφιότητα έκπληξη απέναντι στο φαβορί για την προεδρεία της ΔΗΜ. Τ.Ο. Νέας Δημοκρατίας Ηλιούπολης;

Η Ηλιουπολίτισσα περιφερειακή σύμβουλος Μαρία Κουρή ορίστηκε θεσμική Αντιπερειφερειάρχης για θέματα Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.