Δήλωση ανεξαρτητοποίησης του δημοτικού συμβούλου Ηλιούπολης κ. Φώτη Χρυσουλάκη.
Το μήνυμα του δημοτικού συμβούλου Ηλιούπολης κ. Φώτιου Χρυσουλάκη στην προσωπική του σελίδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης:
"Σας ενημερώνω ότι υπό τις παρούσες συνθήκες δεν επιθυμώ πλέον την παραμονή μου στην δημοτική παράταξη Ηλίου-πόλις, ανθρώπινη πόλη με επικεφαλής τον Χρήστο Κοκοτίνη.
Οι αρχές, οι αξίες και η ιδεολογία μου δεν έχουν καμία σχέση, αφενός με το παρακμιακό και νοσηρό κλίμα που, για μένα, επικρατεί στη παράταξη και αφετέρου, με αυτά που τώρα εκφράζει ο επικεφαλής της.
Όταν μια παράταξη και ιδιαίτερα ο επικεφαλής της αγνοεί τις σύγχρονες ανάγκες και προτάσεις της ανανεωτικής αριστεράς και επιπλέον επιλέγει να κινηθεί μέσα από υπόγειες σχέσεις και διαδρομές, τότε λειτουργεί ως τροχοπέδη της εξέλιξης, ως φορέας αναχρονισμού, παραγοντισμού και χειραγώγησης.
Η συλλογική ειλικρίνεια, η υπευθυνότητα και η εμπιστοσύνη αποτελούν κορυφαίες κοινωνικές αξίες, που η κάθε σοβαρή πολιτική παράταξη και ο επικεφαλής της οφείλει να προτάσσει.
Πόσο μάλλον όταν θέλει να διέπεται από δημοκρατικό και αριστερό ύφος και ήθος.
Σεβόμενος λοιπόν όσους με εμπιστεύτηκαν προσωπικά και με επέλεξαν Δημοτικό Σύμβουλο, αποχωρώ από την παράταξη Ηλίου-πόλις, ανθρώπινη πόλη και θα δώσω τον αγώνα για τα κοινά προς όφελος της πόλης και των πολιτών της, ως Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος".
Με εκτίμηση
Φώτης Χρυσουλάκης
Ανεξάρτητος Δημοτικός Σύμβουλος
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου